Och så var Påsken över...



Okej.. ni som gör åtlöje av min blogg eller stör sig så på mig kan ju sluta läsa nu.
Mitt liv måste vara så intressant när man inte bryr sig fast man bryr sig ändå. eller?

Jag älskar mitt liv och alla i det. Så är det!






Har haft en toppenpåsk med massa ledighet. Min snurpla kom hem och vi har
haft massa mysiga och flummiga stunder. Hann inte ses i 5min förens vi satt och skratta
som 2 barn. Det är du och jag till det.






Och efter många om och men så kan jag äntligen kalla mig blondin.
Nu känner jag mig som mig själv igen.






Annars har påskhelgen innehållit... Påskmiddag hos farmor, träning,
mys, utgång i Tranås, fika med vänner, frukost på Princess, bakfyllepizza i Nässjö
och massa trams och flams.

Och igår gick jag på min 110 timmars arbetsvecka. heja heja.



Puss&Kram E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0