Vargen kommer.



Tjolahopp hej!


Idag har jag typ bott i mina träningskläder. Så skönt. Vilodag från gymmet så körde lite
promenader istället. Startade dagen med en PW runt Hunsnäsen och Kaffekullen i det fina vädret.


Hem svirade om sen en PW igen med Elin och lille Gizmo. Vädret var helt underbart och som det ser ut nu
så ska det ju vara regn och snö resten av dagarna så jag passade på att vara ute så mycket som möjligt.
Solen är ju som terapi, balsam för själen. Otroligt vad bra man kan må av den. Visst?






Direkt efter promenaden med Elin så mötte jag upp Lisa för en
fika i eftermiddagssolen. Var helt underbart skönt och det värmde gott när man
satt mot väggen.






Kom en stooor "varg" och dreglade och tiggde till sig typ halva min macka ;)
Så söt och man kunde helt enkelt inte låta bli att ge liiiite. haha. så söt.







Sen blev det visst en PW till och kvällen avslutades med middag hos mamma. nom nom.
Och inte det minsta ont i mina benhinnor har jag haft under dessa rundor. mycket märkligt...



Imorgon kommer min darling hem. Weho!


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0