boda borg.




Yey idag var hela tjocka släkten på Boda borg och lekte. Det var kul.
Körde killarna mot tjejerna. Killarna vann med 4-3 och då var den 4e på fusk,
så egentligen blev det lika ;)





En del rum var skitkluriga, fick man verkligen använda hjärnan och en del
var lätta och en del var skitsvåra, fanns verkligen inte en chans. Men kul var det
och många skratt blev det vill jag lova.







Och nu sitter jag här i min ensamhet med ett glas vin. Skulle blivit
Jönköping men tog tags i alldeles för sent så jag la ner det tillslut. Orkade inte stressa.
Så nu sitter jag här helt fixad och surar. Hade jag inte behövt egentligen. Men nu gör jag det.
Sån e jag!

Borde ju egentligen vila eftersom jag varit och är så förkyld fortfarande.










Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0