Don't waste a minute.



Satan i gatan vad kallt det var imorse när jag skulle till jobb. Nästan 20 minus.. brr.
Lat som jag blivit efter jag skaffat bilen så tar jag alltid den till jobbet även om det bara tar typ 10-15 min att gå.
Idag insåg jag när jag började skrapa ena rutan att det kommer ta längre tid att skrapa rutorna än att
gå till jobb. Såå jag la ner verksamheten och gick istället.

Tror fakiskt jag ska fortsätta med det. Så lat får man faktiskt inte vara.
Det är ju den extra motionen i vardagen man ska ta vara på, säger dom ju? Hm.






Och fortfarande inget varmvatten eller ja inte imorse iaf, nu vet jag inte.
Inte lika kallt idag som dom andra dagarna. Men tror inte det tinar så snabbt.
HOPPAS det tinat till helgen, annars blir jag grinig.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0