Glad tjej.



I förmiddags bjöd farmor på lunch så jag åkte ut till henne och sen
tog vi en sväng till Jönköping. Farmor shoppade loss. Och hör o häpna, jag shoppade
ingenting, nej ingenting. Hur ofta händer det? never ever.





På vägen hem var det mörkt. Och det var lite otäckt faktiskt för min bil
är så skitig (hrm) så helljusena hjälpte inte ett skit. haha. Hur lat får man bli?
Nej jag får fasen ta o tvätta bilen nu. Tur man har en bra färg så det knappt syns.


Följde med henne hem igen och åt middag med henne och pappa.
Och pappa är mycket piggare, tom jobbat idag. Han är stark och envis han.





Så söt lilla farmor. Somnar alltid framåt kvällskvisten, atingen framför tvn eller mitt i korsordet.
Haha denna gång med kontrollen i handen.
Inte så konstigt kanske när hon vaknar runt 4 varje morgon och inte kan somna om.


Och ja förresten, nu när jag kom hem så var vattnet tillbaka. Hurray. Glad tjej :)



Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0