I want blackout.



Annars så snorar jag vidare. Skiten blir ju fasen bara värre. Måste ha
världens sämsta immunförsvar alltså.
Hoppas det blir bättre till helgen bara. Hur ska jag annars orka studsa runt på
Boda borg?







Lagade iaf till mig en kryddstark linssoppa när jag kom hem innan. Mm så gott.
Så smarrigt med soppa när det är så kallt ute.

Köpte ingefära med. Så ska försöka med någon häxkur sen tänkte jag.






Efter maten så kom Lisa förbi med varsin semla. Så vi fikade lite
och snackade skit. Årets första semla faktiskt. God var den.



Annars är allt rätt snurrigt nu. Tänker på vissa i min familj och
hoppas allt kommer sluta bra. Otursfamilj är vad vi är.


Och jag vet inte vad jag känner eller om jag inte känner något.
Eller vad min hjärna spökar med. Vet ingenting. Känns som jag står på
ett mellanläge just nu. Men jag kan säga att när det kommer till den biten så har jag
nog aldrig mått så bra innan. Trots att det spökar lite.



PUUUUSSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0