It's okey to not be okey.





Lördagen startades också med en powerwalk med Elin sen åkte jag och Julius på
en liten roadtrip.
Kvällen slutade hos Micke i Jönköping där Hultan Erik och Hultans bror var.
Senare kom Jenny, hennes pojkvän och company. Det var trevligt.
MEN jag och julia har kommit överrens om att det är slutshotat för våran del
nu. Herregud ja.






Så här ska en redig Moranisse se ut. I Lördags hade vi dom rätta glasen.
Gott gott gott.





Hultan visar sin fina sida? haha.
Killarna var nyfikna och ville också testa. Men tror dock inte dom tyckte
om den lika mycket som oss.





Micke och Julius :)





Kvällen slutade på Karlssons. Eller ja vissa gick till Harrys.
Men det var kul. Fick dock en smäll så jag trilla på rumpan mitt på
dansgolvet och hällde bacardi över hela mitt vita linne. Snyggt. nja?






Igår var jag inte lika kaxig. Men så går det när man ska vara kung
i baren och på dansgolvet? Låg i fosterställning till typ 2, då knacka det
på dörren, det var min bil som kom för att bli lämnad.

Då satte jag mig i duschen i ja faktiskt nästan 2 timmar. Passade på att ha silverschampo
i med så nu e nästan alla gula toner i håret borta.


Sen mådde jag ganska ok. Mötte upp Julia och köpte massa gott för att sedan
ha söndagsmys.







Nu får det vara slutfestat för min del. Eller ja för ett tag iaf.
Är glad att jag jobbar hela nästa helg. Då kan jag lixom inte festa om jag så
skulle ändra mig. Japp så är det!

Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0