Kämpar på.




Vaknade upp till ett riktigt vinterlandskap imorse. Sjukt mycket snö det hann komma.
Men måste säga att det är lite mysigt ändå. Fast jag helst skulle vilja ha vår sol och värme.
Gick ut till en bil som var helt igenskottad. heja heja. Morgonträning.






Under dagen har jag hunnit med att fika med Erica & Julia. Klippa till
kalufsen. Det var på tiden. Inte gjort sen i Oktober tror jag så det var mer än på tiden faktiskt.
Togs en bit. Men gråter inte för det. Behövdes efter all slingning.

Sen en tur till gymmet. Axlar bröst och mage idag. Och det är sjukt vad man tappar
under drygt 1 månad. Orkar nästan ingenting och har sån träningsvärk. Får jag nästan aldrig annars.
Men jag är snart på G igen. kämpar på.





Avslutade kvällen med en timmes powerwalk. Otroligt skönt.
Fast om ändå alla lata husägare kunde ge sig ut o skotta, inte så häftigt att
gå ute på vägen.


Puss&Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0