Miss!

Tjo hopp hej hej!

Och så var denna dag snart slut. Underbart. Fortfarande inget varmvatten, så surt. Men ska komma en rörmokare imorgon och förhoppningsvis fixa detta. Handikappad man blir. Får koka vatten för att kunna diska, skitproblem jag vet men inte för en som inte fixar oreda ;) sen att tvätta händerna är typ som att doppa dom i en isvak, fy satan vad kallt!!!


Ikväll har jag iaf haft besök av dom 2 finaste vännerna på denna jord. Lajsa och Julius. Eller Lisa var bara en stund. Jag slängde ihop en kladdkaka som vi smaskade på tillsammans med lite glass och kaffe!


Nu ska jag krypa ner och spela lite wordfeud innan jag somnar, nörd jag vet!


Saknar! Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0