Underbara dag.

Tjohej!


Vilken underbar dag det varit idag. eller hur? Strålande solsken och varmt o skönt.
Passade perfekt med skinnjackan en dag som denna. Får riktiga vårkänslor.
Och vad jag sett så ska det hålla i.


Tog en sväng till Dollarstore. Otäckt för när jag står i kassan och betalat så
säger tanten bakom mig att hon svimmar. Så jag får ju fånga upp henne.
Stackars människa. Och vilken total hjärnsläpp man får i en sån situation.
Hoppas det inte är/var något allvarligt med henne.






Sen förbi Lindex för lite inköp. Mötte Emelie och Lowis där inne så
vi sällskapade. Så söt hon är Lowis. Fick sig ett par fräcka
solglasögon.


Efter var jag på "hemligt uppdrag" sen blev det gymmer och solning
efter det. Så skönt. Lite färg på kroppen är aldrig fel.



Puss&Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0