Cold.




Tjohej! Inte vaknade man av någon rörmokare idag inte. Så något varmvatten har jag inte haft
på hela dagen. Men nu ikväll knackade han på och sa att det inte fanns så mkt o göra eftersom rören är inbyggda.
Så det är bara att vänta på mildare väder, så det tinar. hu? Kul värre. Aja, grannen har varken kall eller varmvatten och vissa
element funkar inte så jag ska väl inte klaga. Kunde ju varit så för mig med.


Åkte hem till mamma och duschade innan. Och imorgon jobbar jag dygn. Skönt det.
Kan jag duscha på jobbet. Och får hoppas det tinat till Onsdag när jag slutar.






Har fikat med Julia idag, på Princess.
Tog varsin minisemla. Gott, fast kan inte säga att jag älskar det.
Är inte världens fan av grädde och mandelmassa. Men bullen o locket är gott ;) haha.








Sen på med underställ, raggisar, mössa, vantar, halsduk och
dunjacka för en promenad med Elin och hennes underbara lille hund Gizmo.






Efter mötte jag upp Lisa för ytterliggare en promenad fast i raskare takt
och en längre sträcka. Riktigt skönt faktiskt om man klär sig rätt.



Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0