Whatever will be, will be.

Hola!

Startade dagen med en skön powerwalk. Sen lite jobb efter det. På eftermiddagen tränade jag i phallen med mamma. Kände mig helt förvirrad där inne och sen är deras viktsystem på maskinerna lite annorlunda än där jag tränar. Men det gick fint ändå.

Är ganska glad att fitnesscenter ska byta lokal. Den som är nu är inte för rolig och man får noll träningsmotivation. Mycket fönster och ljus ska det vara!


Inga kolhydrater efter 18. Så idag gjorde jag blomkålsmos med lite broccoli i. Mm så gott och nyttigt med för den delen.

Min lillebror e så söt. Sa till mamma innan idag att han var lite orolig över mig, att jag börjat bli lite väl fixerad över min kropp. "hon är ju så smal och fin som hon är"


Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0