bebismys.




Idag efter jobb så var jag o Jameson hos Maria och hennes lillgrabb. Så söt och vad
han växt sen sist.
När han fick syn på mig precis när han vaknat så titta han på mig precis som jag
vore ett spöke. Den minen, priceless.





Ser lite förvånad ut här med. Och spöke ja, det kan man
nog kalla mig. Orkade inte fixa mig innan vi åkte dit. så lat e jag ;) haha.

Åh så mys med bebis. Känner mig lite bebissugen ibland faktiskt.
Inte gjort det innan, känt mig omogen och inte redo helt enkelt.
Men ja, sen ska man ju ha en man o allt det dära med. Såatteehjaaa....





Sen kom det där velet igen. Träna eller inte träna. Men ja jag gick dit
och gjorde 5km på bandet. Varför vela lixom? Trött jag blir på mig själv
när jag känner så.





Hittade en liten bild sen helgen med.

Nej lite fruktsallad kanskeee. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0