Biomys.




Hihi så här glad vad Julia igår över att få gå på bio med mig ;)


Ja, lite vardagslyx blev det igår. Åkte till Jönköping och kollade på
"The girl with the dragon tattoo"
Och ja den var bra tycker jag.


Köpte oss varsin stor godispåse och popcorn.
Går bara utför för mig nu allså. Tryckte i mig en kexchoklad innan maten i Måndags
och godis igår och idag. Och träningssuget har totalt försvunnit. Känner att jag ätit för dåligt
och jobbat för mycket. Hoppas lusten kommer tillbaka nästa vecka.






Vi kom in till en helt tom salong. hehe.
Kom in 2 par till sen. Ganska skönt ändå. Att slippa ha någon jämte sig som
smaskar flåsar eller något ;) haha!






Bion började sent, filmen var lång och biten hem var lång så kom inte i säng
förens 2 inatt. Sen har jag vandrat i sömnen och snackat massa inatt. Var ett tag sedan
nu. Skönt det, för man blir helt väck dagen efter en sån natt ;)



PUSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0