But I still haven't found....


Årets tråkigaste dag kanske? Tror jag får skaffa ett till jobb, ett extrajobb.
Detta funkar inte. När jag kom till jobbet igår så såg jag att ja efter det passet så är jag
ledig 1,5 vecka igen. Förstår ni att så som det känns varje gång man går av sin semester, så
känns det för mig inför varje arbetspass för att jag jobbar så sällan. Javisst.






Råkade få hem ett par till skor till samlingen förra veckan.
Endast för 99kr, helt överkomligt tycker jag ;) Inte sant? Sen ska jag bara klara av att gå i dom med.
Hm, men det ska nog gå bra. Har ju varit med förr.


Sitter just nu med dagens lunch. En mango, en clementin och en banan.
Haha nej ingen diet här, e bara lat. Ekar i kylen och jag orkar inte gå till affären.


Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0