Hoppelihopp.



Tog en vilodag från träning idag. Kände mig helt vek och snurrig när jag
vaknade imorse. För mycket träning och för lite mat är ingen bra kombo för mig.
Mitt största problem att jag kör får hårt på en gång. Så för att inte trötta ut kroppen
alltför mycket så körde jag vila. Skönt.

 

 




Eller ja, en powerwalk fick det bli med min fina Lisa.




Var otroligt speedad efter fikan och allt flams och det
fortsatte på promenaden. Tvingade Lisa att ta hoppbilder på mig.

Och det gick sådär bra? haha.




haha yeah?






Sen ville jag ta på Lisa och det gick inte heller så jättebra?
Svårt det där med hoppbilder, speciellt med en iphone som tar 5min efter
man tryckt på knappen...




Haha dog lite när jag såg denna bild.
När jag kom hem så var jag helt svart under ögonen för att jag skrattat så mycket.

Ah underbara vänner! Love you.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0