Jul och Nyårs bildregn.




Lilla Lajka började löpa. Och ja, man tager vad man haver.
I detta fall ett par gamla kallingar från Love.





Myskväll med Mois. Massa tjöt och skratt.






Uppesittarkväll hos mamma. Glömde bort att spela, drack massa vin
istället med Micke. Såg sen i efterhand att jag vann en ny lott. wohoo.






Fick världens gosigaste morgonrock av farmor i julklapp som jag myser runt i.

 





Och äntligen min Moccamaster som jag tjatat om länge.
Nu kan jag ha kafferep utan att bjuda på fesljummet kaffe med kaffesump i.





Firade Julafton ute hos pappa på dagen. Broder var utomlands med sin tjej och
farbror var i Sydafrika. Men det var trevligt ändå. Trots huvudvärken av vinet dagen innan. höhö.



 

Kvällen spenderades hos mamma. Moster o comp. var inte med i år, lite tomt.
Vi körde iaf paketleken. Roffade åt mig allt jag ville ha och var så nöjd.
Men sen när leken väl var slut så hade min yngsta bror snott åt sig allt.







Över Jul kom snurplan hem. Blev lite umgås.
Fixade Cocktailparty hemma hos mig på Juldagen med alla fina vänner.

 

 




Var en trevlig kväll. Hotellet var skit som vanligt. Gick hem halv 12, så rolig var jag. haha.



Nyårafton med familjen.
Ser lagom pigg ut. Nyss hemkommen från jobb, osminkad och dunderförkyld. yey.


Helt ok Jul och Nyår. Inte mer än så. Nästa år vill jag iväg någonstans över
nyår. Ska inte gå ut i Eksjö på Juldagen och ska inte jobba.


Nu blickar vi framåt och ser fram emot ett bra år.


Puss E

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0