Just say yes.

 

Igår hade Jag och Lisa myskväll. Sågs som vi var. Åt ost kex och drack lite vin.
Eller några glas blev det. Konstigt det dära, att ibland räcker så lite för att känna sig bakis och
ibland känner man inget. hm.

 

 




Och idag har jag tvättat och städat hela förmiddagen. Gjort om i lägenheten lite med,
tror jag gör det lite varje dag?!
Har också färgat utväxt och nu ska jag strax ta en promenad och sen lägga mig en stund
i solariet. Var ju ett tag sen. Och lite färg skadar ju aldrig. nä.


Kanske får lite sällskap ikväll. Vi får se. Eller så åker jag iväg.
Själv tänker jag inte sitta iaf. Trött på att vara själv. Måste skaffa pojkvän nu.
Lisa försökte hitta någon till mig igår. Men nja.
Men nu när man dejtat lite så är man inne i det och lixom varm i kläderna så
man bara vill dejta mer.. Kan inte ni känna så?




.....I forgot to say out loud how beautiful you are.

 



Nej. Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0