Kväll med tjejligan.



Hade en riktigt trevlig kväll med tjejerna hos Jenny igår.







Gjorde fruktsallad på massa god frukt. smarrigt.







Innan det så dukade vi fram massa ost o kex. Och eftersom ingen av oss
hade ätit någon ordentlig middag så åt vi tills vi skämdes, om inte mer? haha.
Det var väldans gott. Och kan ju säga att jag sabbade lite min nyttiga vecka där,
men jaja, jag drack inget vin iaf, det stod dom andra för ;) haha.






Efter vi ätit oss mätta o glada så åkte spelen fram.
Körde "med andra ord"
Väldans roligt spel. Fick höra mycket roligt under spelets gång så vi fick
en del goa skratt.





Och ja, man ser ju tydligt här att några vann överlägset.
Tror det var jag o Jameson? Ja så var det nog, SÅKLART! höhö!



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0