Nu kör vi!


Gokväll!



Ikväll har jag tagit mig igenom 75min cirkelträning, 5km löpning och innan det
60min powerwalk. Nu kommer jag nog sussa gott inatt.
Gymägaren kom fram när jag sprang o gjorde tummen upp och sa att du
kämpar på bra idag.
Jajamensan. Heja mig!





Och innan allt det så slänge jag ut ett helt bulgurpaket i kyl och heeeela köket.
Attans. Arg jag blev, hade kunnat döda. eller kanske inte. Stressa är inte min grej. nej.
Och fråga inte varför jag har bulgur i kylen, för det räcker med att alla andra gör det som
rotar i min kyl ;) haha!


Gröt e rätt gott annars. Nyss slängt i mig en tallrik. Med lite mixade jordgubbar
på, smaskigt.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0