Partey.

 

Efter många om och men så blev det utgång igår ändå. Tanken var en lugn Lördag, men icke.
Åkte med Julia och Elin till Nässjö. Där väntade Lisa Nord och Jessica.

Allt var klart förutom skjutsen hem på natten från Jönköping.
Tror vi fixade den vid 9. hehe. Och när vi väl fixat var det helt plötsligt
fler som kunde köra. Konstigt det dära.

 

 




Klämde ut det sista ur min box som jag trodde bara skulle innehålla 1-2 glas,
men jag tror jag drack 5 stora om inte fler?!








Jessika och Lisa.











Jag och Julia gick till Karlssons eftersom Lisa och Malena var där.
Dom andra gick till Harrys. Men det var kul, upptäckte visst ett nytt dansgolv
på Karlssons jag aldrig sett innan. haha.

Och jag skrattar när jag tänker tillbaka på efter Karlssons igår när jag och Julia
ville köpa korv. Stod båda 2 o skramlade ihop alla mynt vi hade. Men ja, vi fick
oss varsin tillslut :)



Puss E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0