Så kan det gå!



Gokväller!


Tänkte att jag skriver lite om Lördagens bravader. Och som vanligt åkte vi till Jönköping.
Denna gång var det jag och Julias. Åkte in till Hotell scandic där det var förfest.

Det blev en galen förfest med mycket sprit flams och andra galenskaper.
Men vi hade kul. tror jag? Måste erkänna att jag inte minns allt till 100%





Jag och Julia blandade iaf till oss varsin Moranisse. Eller en tror vi tog 3
på raken. Och ja, ni ser ju hur stora glasen är. haha. Och det startade vi kvällen med.
Inte konstigt att källen blev galen. Men gott var det.

Likör 43, nyponsoppa och toppa med grädde. Mmm som godis!







Kul att jag ser ut som en jätte jämte Julia.
Men ja, utanför toan mitt på golvet satte vi oss o shottade. haha. heja oss.





Ser inte så jättegod ut kanske? Men det var den. mums.






haha muppbild (förlåt sofia) Här försökte tjejerna med att få upp tungan på
nästippen. Tror inte dom lyckades? haha, alla blev helt chockade när dom fick se min
långa kizz-tunga. usch äckligt egentligen...




Fest vare här`?







Sen blev det Karlssons för hela slanten. Och det var väl ungefär då som mina
roliga minnesluckor kom, även att jag inte var kalasfull. Men ja, sprang runt själv där inne
hela kvällen. Gick ut halv 2 och trodde klockan var 2. Mötte Tolle som tur var så vi gick upp
på rummet och åt en grillad kyckling med ris och sås med bara händerna. haha vilka grisar, men gott var
det...





Och bilfärden hem och Max efter Karlssons var en enda stor skrattfest.
Herregud, längesen jag skrattade så mycket.





Och ja gårdagen. Ville bara dra täcket över huvudet. Kan säga att jag haft
Söndagsångest i 2 dagar nu. Varför ska man dricka sprit och varför gör man massa
dumma saker då? Åh!

Har jag inte varit körd innan så lär jag vara det nu.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0