Shapeup!



Godmorgon!

Ställde klockan imorse för att jag skulle upp och ta en pw innan frukost. Men, vädret
ändrade mig. Gick i snöblask i Lördags och höll på att slå ihjäl mig några gånger så ja jag får
ta löpbandet idag med. För ska träna pump ikväll med.

Började iaf dagen med 100 situps och nu ska jag ta o äta en
stor och god frukost.






Åt på tok för lite igår. Och det kändes. Sockersug och trötthet.

Började med shapeup igår. Efter sin ålder, vikt och längt så får man
antal kalorier att äta per dag. Så väger man och lägger in allt man äter under dagen
och det man tränar drar man också bort. I kalorier då. Så ju mer man tränar, desto
mer kan man äta. Lite roligt faktiskt.


Ska hem till mamma o mäta mig och låna deras köksvåg sen :)



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0