Sunday!

Goooodmorgon eller förmiddag kanske passar bättre?

Söndag och sista jobbtimmarna denna helg. Sen ett dygnspass kvar sen är jag ledig i 7 dagar, skönt det. Känner mig lite trött och seg i huvudet om jag ska vara ärlig. Är ju inte riktigt van att jobba så här mycket på en gång. 105 timmar på 7 dagar.

Var lite som en fjortis igår. Åkte hem och la mig nästan direkt efter jobb. Ångest och konstighetskänsla i kroppen eftersom alla var ute utom jag som jobbade. Kan ju missa något lixom ;) haha! Undra varför jag fick den känslan? Pinsamt ju, man e ju inte 14 längre utan 25. Tror jag varit ute lite för mycket senaste, ja och mindre lär det ju inte bli... Hm!



Vaknade upp till fint vinterlandskap imorse! Ska bli massa minus och snö i veckan. Inte gjort något om det kom innan jul istället. Men men, man kan inte få allt!



Puss Kram E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0