Livet?




Har ni också den där jobbiga ångesten i ert liv ibland. Den där "whattodowithmylife"-ångesten?
Den kommer smygandes ganska ofta hos mig. Och jag vet inte riktigt varför. Om jag inte
är nöjd eller om jag bara strävar efter mer. Strävar efter lycka. För människan är ju skapt på det
sättet att vi aldrig blir nöjda, alltid strävar efter mer. Så om jag skulle bli det jag vill, vara ekonomiskt oberoende,
ha en fin familj, ja allt perfekt så skulle jag inte vara nöjd och vilja ha mer?

En klok man sa en gång till mig att det blir inte bättre än så här. Detta är livet.



En förändring i mitt liv är iaf dags detta år. Om det är att jag rakar av mig håret,
flyttar, byter jobb, blir kär.. ja det vet jag inte. Men lite kan göra mycket.








Nu lunch sen fika med Sussipussi. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0