Vad händer?

Hooola!


Tror min gråa lilla fara spelar mig ett spratt ibland.
Förra veckan när jag åkte hem på rast från jobb så ställde jag bilen kanske 2 min utanför mig för att
springa upp o hämta en sak.
När jag kom tillbaka till den så var alla rutor i bilen nervevade. Hur sjukt?





Och imorse när jag kom ut till den så fick jag inte upp förardörren. Ah frusen tänkte jag,
har hänt förr. Men dom andra dörrarna gick o öppna. Så jag fick klättra in från andra sidan till förarsätet.
Hela dagen höll det på så här. Men på rasten idag, parkerade hemma och fick syn på en
låsknapp (till alla dörrar) vid handtaget på dörren. Tryckte på den och vips så gick dörren att öppna.
Hm, hur gick det till kan man undra? Antingen råkade jag trycka på den när jag lämnade bilen sist så
dörren låstes, men dom andra dörrarna då? Eller så är det något fel på den?
Konstigt tycker jag!


Ah imorgon 8.30 tar jag iaf helg. Mycket skönt ska det bli.
Börjar dock det med APT-möte. Men det får väl gå. Brukar få go fika iaf ;)

Sen bjuder resten av veckan på mycket godsaker. Bla; bio i Jkpg, Sling/klipp av hår,
utgång i Jkpg och kanske lite shopping. yey.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0