Bästa.



Idag har jag haft en riktigt skön Söndag. Även att regnet förstörde
så tog jag ena hunden och gav mig ut på en joggingrunda i skogen. Riktigt skönt.
Lille vovven som fortfarande är valp ville ju hellre busa än springa, så slutade med att hon
sprang in i ett träd för att hon var så fullt upptagen med att kolla på mig... haha aj!





Hon e världens goaste.. men i helgen har hon varit riktigt jobbig så
ett tag var hon billig.







Ikväll har jag träffat 2 andra hundar. Schäferhundar är dom finaste
hundarna som finns. Är uppväxt med schäferhundar i familjen och tjejen till höger på bilen
var riktigt lik min gamla hund Iza. Fick nästan lite ont i hjärtat när jag såg henne.

Nu ska det bli skönt att få somna och vakna i sin egna säng efter
en hel helg hos mamma.

Puss & Natti E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0