Life´s good!

 

Goderdagens!

Ställde klockan för en PW innan frukost idag men eftersom mina benhinnor is killing me så
fick jag hoppa det. Haft ont sen i Måndags. Kan knappt gå. Inte skönt alls.


Så startade dagen med lite jobb istället. Sen tog jag en fika med mamma och mormor på
Princess. Var mucho trevligt. Längesen jag träffade Mormor.





Efter svirade jag om och gick bort till gymmet. Körde ben, rygg och massa mage. Skönt.
Hoppade upp på löpbandet och sprang en sväng efter. fort fort.
Sen var det ju mindre kul att gå hem i världens motvind med onda benhinnor,
matt kropp och spagetti till ben. yeye.. thats life sometimes.






Oooooch efter det tog jag ledigt till nästa Torsdag. Hur skönt?
Synd vädret ska bli sämre. Hade gärna haft sol och vårvärme.



Har sjuuuuuuuukt tatueringsabstinens. Finns så mycket jag vill göra.
Får nog bli en innan sommaren. Annars får jag vänta ända till hösten och det
är alldeles för långt dit...



Puss&Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0