Lovely Friday.



Det är Fredag solen skiner eller gjorde iaf och jag är ledig till
nästa Fredag. Hur underbart som helst.


Har blivit sån kärring på senaste. Vet inte om det beror på omställning
av klockan eller för att det är ljust tidigt. För vaknar runt 7-8 varje morgon. Funkar ju inte.

Tog iaf en morgonpromme med Moa och Ella. Traskade väl runt i drygt 2 timmar.
Tog en titt inne på Dollarstore bla. Och som vanligt får man med sig lite krimskrams därifrån.






Sen åkte jag iväg en sväng med mamma och Jonny.
Köpte äntligen bordet jag velat ha så länge. Inte varit i Nässjö så
inte fått tillfälle. Men nu står det iaf så fint i mitt vardagsrum.






Och sen fick en lykta följa med hem också. Fint.

Puss E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0