När en kvinna har.....

 

....PMS!

Ja då ser man bara choklad, choklad överallt. Typ som när man e pengakåt
och bara ser dollartecken. haha.
Man kan gå genom eld och vatten för att få det!


Och då ska jag tala om för er som inte visste för det visste inte jag för ett tag sedan.
Jo det är så att PMS inte är själva mensen och inte när man har mens heller utan det är
dagarna innan mens. När man börjar känna av att man ska få den. Ett tillstånd alltså.
Typ deppighet, magvärk, sug efter choklad och alla andra konstiga "biverkningar".
Sen kan det ju gå över på dagarna då man har mensen med...


Så äre!














Skulle just nu kunna trycka i mig typ alla dessa på en gång.
Så sugen är jag på choklad. Synd för mig att jag inte äter sånt längre då. hmpf.




Puss&Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0