Thailand again?



Sitter och drömmer mig bort och kollar på resor till Thailand efter Jul och över nyår.
Och till 99% blir det de. Jag hade gärna åkt julen med men verkar som jag får åka själv
då. haha. Så över nyår får det bli iaf.

Får tacka skattepengarna för det! yey.







Och imorgon åker bilen ut på blocket. Blandade känslor.
Kommer nog bli några jobbiga veckor efter den blir såld. Men thats life.
Står nästan bara på parkeringen och kostar massa pengar typ. Pengar som jag kan
ha mycket roligare för.

Jag får köpa mig en cykel helt enkelt ;)






Lite brun hade inte varit fel o vara nu. Så fräscht.
Tycker aldrig jag är brun på sommaren men sen när jag ser tillbaka
på bilder så tänker jag... hur kunde jag tycka att jag inte var brun?!
Jag gillar solen och solen gillar mig helt enkelt ;)



Puss Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0